Онлайн магазин ZenLife.bg дава възможност, ако не сте напълно удовлетворени от закупения от вас продукт, да го върнете в 14 дневен срок от датата на получаване на Вашата поръчка.

 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

В срок от 14 работни дни след получаване на стоката, имате право да я върнете или замените, при положение, че продуктът е в добър външен и търговски вид. (т.е той не е наранен)

При подмяна на продукт по желание на клиента, куриерските услуги са за сметка на Клиента.

Пратката е нужно да бъде изпратена без наложен платеж! Пратки, които са с наложен платеж не могат да бъдат приети. Относно връщането на сумата, прочетете долните редове за изяснителни детайли.

 

КАКВА Е ПРОЦЕДУРАТА ПО ВРЪЩАНЕ?

Можете да върнете продукт/и следвайки следните стъпки:

1. Моля да ни информирате първо за желанието си да върнете определена поръчка чрез е-mail изпратен до: contact@zenlife.bg съдържащ номера на поръчката (или датата на поръчката) и именната ви. В имейла си ни изпратите Банкова сметка (IBAN и титуляр), по която да преведем дължимата сума. Титуляр на банковата сметка е нужно да бъде лицето направило поръчката.

2. След като сте заявили желанието си да върнете определена поръчка, изпратете пратката, отговаряща на условията ни за връщане до офис на Спиди: гр. Карлово, офис на Спиди ул. Ген. Заимов 8, Тел: 0885686611, До „Ню Ейдж Шоп“ ЕООД без включен наложен платеж.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на пратката. ИЗПРАТЕНИ ПРАТКИ ЗА ПЛАЩАНЕ С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ НЯМА КАК ДА БЪДАТ ПРИЕМАНИ.

_________________________________

При възникнали въпроси и препоръки не се колебайте да ни пишете на contact@zenlife.bg

С удоволствие ще ви асистираме при възникнали въпроси.

ПРИЯТНО ПАЗАРУВАНЕ! 🙂